Ali Ataelahi

 

به چه ميخندي تو ؟
 
به مفهوم غم انگيز جدايي ؟ به چه چيز ؟
 
به شکست دل من يا به پيروزي خويش ؟
 
به چه ميخندي تو ؟
 
به دل ساده من ميخندي ؟ که دگر تا به ابد نيز به فکر خود نيست
 
خنده دار است بخند  . . .
 


           
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 18:13
ali ataelahi

 ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:علی عطاالهی,aliataelahi,عاشقانه, :: 13:56
ali ataelahi

 ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:علی عطاالهی,aliataelahi,عاشقانه, :: 13:56
ali ataelahi

 Chatimity Chat Rooms یکی دیگر از نرم افزارهای مسنجر و چت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید به چت کردن با افراد مختلف دنیا بپردازید .

این مسنجر با نرم افزارهای مسنجر دیگر تفاوت دارد به این صورت که شما اگر در روم ها به صحبت مناسب بپردازید مورد تشویق قرار میگیرید و در صورت نشان دادن رفتار تند و زننده جریمه می شوید !

اگر فردی در روم های این مسنجر از کلمات توهین آمیز استفاده کند به صورت اتوماتیک مسدود می شود !

اگر خواهان مسنجری پاک و خوب بر خلاف نیمباز هستید این مسنجر رایگان را امتحان کنید .

پیش نیاز : اندروید ۲.۱

برای دانلود جدیدترین ورژن این نرم افزار که امروز در مارکت اندروید منتشر شد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

Chatimity Chat Rooms For Android

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:علی عطاالهی,aliataelahi,اندروید, :: 21:54
ali ataelahi

 ین تقویم کاری از موسسه موج همراه نور می باشد که در دو نسخه جاوا و اندروید منتشر شده است. از قابلیت های این برنامه میتوان به مواردی همچون ارائه سه تقویم شمسی، قمری و میلادی (بدون محدودیت زمانی)، نمایش وقایع ملی و مذهبی تاریخ انتخابی در تقویم، ارائه اوقات شرعی ۳۲۰ شهر، قابلیت پخش اذان بصورت خودکار، تبدیل تاریخ هر تقویم (شمسی ، قمری و میلادی ) به دیگری و بسیاری از قابلیت های دیگر اشاره نمود. برای دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب از سایت مراجعه فرمایید .

 


تقویم سال 1392 برای موبایل
 


ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:علی عطاالهی,aliataelahi,اندروید, :: 21:52
ali ataelahi

 دارندگان گوشی های هوشمند با نرم افزارهای مسیریابی همچون xGPS, Navitel, RMaps و … آشنایی دارند. اما اینگونه نرم افزارها دارای معایب و یا نواقصی همچون نداشتن مسیریابی پویا به صورت کامل هستند. نرم افزار Sygic: GPS Navigation  که به جرات می توان گفت یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های هوشمند است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.جهت دانلود این برنامه کاربردی میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:علی عطاالهی,aliataelahi,اندروید, :: 21:50
ali ataelahi

 Puffin Web Browser یکی دیگر از نرم افزارهای قدرتمند و سریع مرورگر های اینترنت برای دستگاه هایآندروید است که تجربه ی یک گشت و گزار اینترنتی جذاب و سریع را در آندروید و یا تبلت شما به ارمغان می آورد.

از قابلیت های جذاب این مرورگر وب پشتیبانی آن از  فیلم های فلش و بازی های HTML5 به طور کامل می باشد و دیگر نیازی به نصب نرم افزارهای مشابه ضعیف برای برطرف کردن نیاز خود نیستید.

همچنین این مرورگر دارای دانلود منیجر بسیار قدرتمند اختصاصی می باشد که می توانید توسط آن مدیریتی کامل را بر فایل های دانلودی خود داشته باشید.

سرعت بارگزاری سایت ها و نمایش وبسایت ها به زیباترین شکل ممکن این مرورگر شما را حیرت زده خواهد کرد.

پیش نیاز : اندروید ۲.۲

 

Puffin Web Browser



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 21:49
ali ataelahi

 VLC Direct Pro Free یکی دیگر از نرم افزارهای پخش ویدئو با کیفیت عالی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با پشتیبانی از تمام فرمت های ویدئویی و دارا بودن محیط کاربری جذاب و ساده طرفداران زیادی را به سمت خود سوق داده است .

از فرمت هایی که این نرم افزار پشتیبانی می کند می توان پشتیبانی از فرمت های: AVI، FLV، MP4، MP3، MKV، WMV، JPG، MPEG، MPG، RMVB، M4V، MOV، ۳GP، TS، VOB را نام برد .

از ویزگی های VLC Direct Pro Free می توان به انتقال ویدئو، موسیقی و عکس از آندروید به کامپیوتر ، پشتیبانی از زیرنویس ها را نام برد .

پیش نیاز : اندروید ۲.۰

 

VLC Direct Pro Free For Android



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 21:46
ali ataelahi

 Deep Sleep Battery Saver Pro یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای کاهش مصرف باتری برای سیستم عامل اندروید می باشد که هنگامی که اسمارت فون شما خاموش است تمام کارها را متوقف ساخته و تا حد زیادی در مصرف باتری صرفه جویی می کند .

در نسخه ی حرفه ای این اپلیکیشن که جدیدترین ورژن آن را برای شما قرار داده ایم پارامترهای بیشتری نظیر تنظیمات روز و شب ، دوره فعال ، توقف صفحه نمایش و … در اختیار شماست .

این برنامه دارای ویژگی هایی نظیر سفارشی سازی پروفایل ها ، امکان خاموش کردن صفحه نمایش در طول روز ، ۵ پروفایل ویژه برای کنترل هرچه بیشتر تلفن همراه و تنظیمات حرفه ای می باشد .

پیش نیاز : اندروید ۲.۱

 

Deep Sleep Battery Saver Pro For Android



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 21:41
ali ataelahi
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ali Ataelahi و آدرس aliataelahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 13517
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1